På jakt efter en bra ansiktsmask!

Precis som det låter verkligen på jakt haha. Kanske har sagt det innan men använder mig av Dermalogicas ansiktsprodukter + mene&moy peelingmask. Annars har jag dermalogicas rengöring , ansiktsvatten och activemoist krämen.

Så nu behöver jag en ansiktsmask! Vill ha en som rengör , fräschar upp gör så att huden blir len osv. har tänkt på Decleors ansiktsmasker men ingen aning om jag får blanda in det med mina dermalogica produkter. Får kolla mer på detta men det lutar åt decleor i alla fall.
Ikväll blir det att sova lite tidigare och gå upp och fixa lite ärenden på stan och så. Hämta ut min parfym också säkert blev Jimmy choo parfymen till slut:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0