Nytt puder

Helloo ! Måste ha ett nytt puder svårt det där. Vill ha ett som täcker fint utan att den känns för tung, den ska matta ner och hålla huden matt samtidigt som den itne ska innehålla massa konstiga ämnen som orsakar katastrof hy. Har använt clinique stay matte den osynliga. Den var ganska bra men gav itne så mycket alls förutom att den höll mig matt. Sedan gick jag över till make up stores dual foundation och den kändes ganska mycket samtidigt som den stängde för allt så det är inte så bra.

Nu funderar jag på Clinique blended face powder i lös form, bra med innehåll 35g eller collistar silk effect powder 7g i fast form. Ja får fundera på detta mer tror jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0