Make up store Multi lash Mascara

Åh gott folk denna måste ni bara HA!

Som sagt har jag inte jobbat på ett tag närmare 3 veckor men igår när jag var på jobbet fick jag en sminking så fort jag kom. Då hade min arbetskollega tagit fram lite produkter åt mig bland dem var Multi lash Mascaran som jag itne ens visste hade kommit ut!

När jag sminkade kunden och kom fram till att lägga mascaran tänkte jag vad är detta för Mascara jag bokstavligt talat drog bara en gång med borsten och POFF kom det både volym och längd i ett , kunden blev helt förvånad och köpte mascaran direkt och tro mig ni jag blev också förvånad!! Så denna mascara kommer jag absolut köpa in och priset ligger på 145 kr bara! Ni måste testa den bara


Mascaran är baserad på Carnuba wax – en naturlig ingrediens. MULTILASH separerar, förlänger och ger mer volym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0