Lily Lolo mineral foundation


Har nu köpt Lily lolos mineral foundation i färgen popcorn. Om jag ska vara ärlig har jag varit dålig med mineral foundations. har nog bara använt en innan och det är dåligt. Man kan väl säga att min hy tar lite stryk eftersom jag alltid använder flytande foundation som är mer täckande. Nu är det så jag sminkar mig inte varje dag så klart förutom när jag ska vara ute en hel dag på stan , jobba osv. Men nu kände jag att det var dags för en mineral foundation speciellt nu till vintern då huden tar mycket stryk pga vädret och man måste vara extra försiktig vad med huden. Då försöker jag att inte ha så mycket smink på mig alls och försöker göra ansiktet så mindre irriterat som möjligt. Min hy har en tendens att bli väldigt jobbig på vintern , väldigt känsligt mot allt så det gäller att ta hand om det. Kommer testa denna så fort jag får den och ge en recension.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0