Collistar magic face drops eller magic drops body

Nu kommer jobbiga Sandra fram igen jag är sämst på att bestämma mig när jag ska köpa något haha. Denna gång är det Collistar magic face drops som jag hört så bra om. Det är alltså droppar med brun utan sol. Man smörjer in det med en tuss eller droppar lite lätt på ansikteet. Brännan ska utvecvklas redan efter en timma.

Magic drops body and legs är ju precis som det låter samma sak fast till kroppen istället. Fungerar exakt likadant ojledroppar , brännan kommer fram efter en timma finns inga ränder efteråt vilket är för bra. Så nu vet jag inte vilken jag vill ha mer den för ansiktet eller den för kroppen:) GREAT haha.

face drops kostar ca 240 kr för 30 ml
Body and legs drops kostar 335 för 125 ml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0