Collistar magic drops body and legs

Ja , jag har bestämt mig till slut! Det blev den för hela kroppen eftersom jag inte orkar springa och sola hela tiden. Så den ska användas flitigt, hoppas bara att den är dryg så att man kan ha den ett tag. Blir väldigt spännande att prova denna eftersom att jag tyckte inte att Åhlens egna brun utan sol föll mig i smaken , kände att det blev lite konstigt ändå peelade jag noga och det uppstod ränder redan nån timma efter. Ska kanske ge det en chans till innan jag dissar den helt , men valde ändå att köpa denna från Collistar för att jag har hört så bra om den och det blir spännande att testa oljedroppar nästan istället för lotion eller spray.
Återkommer med resultat och före + efter bild när jag fått hem produkten !

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0