Yves Rocher Läppstift

Ett vårdande, extra färgintensivt läppstift för ett jämnt resultat med fin, hållbar sammetslyster.

Den sesamolja som används i våra läppstift kommer från ekologiska odlingar.
Andra ingredienser med vegetabiliskt ursprung:
- Sheasmör: näringsgivande egenskaper
- Aprikosolja: näringsgivande egenskaper, fuktgivande

Innovation läppstift
+180% mer färgpigment*
* jämfört med medelkoncentrationen av pigment i Yves Rochers Fuktgivande läppstift

109 kr på Yves Rocher


Färgerna Jag har fått hem är Klarröd och beigerosa!







Jag är säker på att det kommer dyka upp fler Yves rocher läppstift i min samling. Det här är första gången jag testar deras läppstift och jag är kär! Färgerna är hel täckande vilket jag måste ha i mina läppstift. Konsistensen är mjuk och behaglig på läpparna vilket är ännu ett till måste. Dessutom luktar de gott. Färgerna klarröd och beigerosa är väldigt fina färger båda två.

Den beigerosa färgen krockar lite med min hudton skulle kanske velat ha den lite mer mjukare eftersom den går ganska mycket åt det bruna hållet.

Färgen klarröd är det perfekta röda. Den här gillade jag jätte mycket! Täckningen är grym och konsistensen så mjuk så att den sitter på läpparna väldigt länge och man slipper de torra partierna på läpparna som man får av vissa läppstift.

Förpackningen är väldigt fin också och det är bra att man ser själva färgen direkt på hela förpackningen så att man slipper leta under läppstiftet. Den är också lyxigare än vissa andra läppstift i medel klassen som har jätte tråkiga förpackningar. Slutsatsen är att jag gillade läppstiften jätte mycket och kommer att längta efter en rosa nyans i de här läppstiften!



Betyg 4/5

Kommentarer
Postat av: Amanda

jätte fin blogg kolla gärna min blogg.

2011-10-03 @ 20:02:11
URL: http://aamandaclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0