Too faced Holiday collection 2011




En underbar palett med olika nyanser och färger för olika tillfällen. Silkeslena och högpigmenterade färger blandas enkelt för att passa just dig och din hudton. Paletten innehåller tre olika kombinationer med anvisningar och tips. Välj emellan Natural Beauty, Feminine Flirty, Seductively Smokey eller skapa en egen.

Pris : 450 kr

Åh vad jag är sugen på denna palett den ser helt underbar ut! och jag bara SKA införskaffa den snart!



Den här också bara måste ha! är väldigt dålig med paletter från too faced faktiskt. har bara en enda och den liknar som den ovanför har en bronzer och två ögonskuggor från walk of shame och den har gått sönder så måste va jätte försiktig när jag ska använda den, men jag är helt kär i den pga färgerna och pigmenteringen åh. MÅSTE HA
Pris : ca 500 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0