Tips: mene&moy Revitalizing Gel

Vill tipsa er om den här underbaringen. Jag är en trogen användare av Dermalogica och Mene&moy hudvård. Det är verkligen det enda som funkar. Förra vintern hade jag dålig hy det reagerade på det minsta lilla , var irriterat , oren och finnar. Då bestämde jag mig att det inte är lönt mer att slösa pengar på dåliga produkter så jag gick till en hudterapeut som gjorde en ansiktsbehandling på mig , några dagar efter följde en portömning på det. Därefter tog hon fram produkter till mig från Dermalogica och mene&moy blandat alltså. Den här gelen var viktig att ha!


"Högkoncentrerad gel för behandling av acne och fet hud och vid inflammerade hårsäckar efter rakning. Särskilt effektiv på acneutslag. Kan även användas på kroppen för föryngring av huden. Innehåller 10% glykolsyra och 5% ammoniumhydroxid. Genom glykolsyrans verkan bryts döda hudceller ned, pormaskar löses upp och hudens textur förfinas. Ammoniumhydroxidens antibakteriella verkan gör Revitalizing Lotion mycket lämplig för behandling av acne. "


Så alltså jag har haft den sen januari 2011 och det finns kvar av den fortfarande. Den är väldigt dryg. Man använder den inte i hela ansiktet utan bara på de utslagen man får. Det sticks lite då och då för att den är så effektiv men inte för mycket så att man inte kan ha den på. Den är suuper bra. Kan rekomendera den till alla som har stora problem med hyn. Den kostar 600 kr men värd dem pengerna. 

Kan visa er resten av min hudvård om ni är intresserade!  

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej köpt en likadan på tradera, just nu säljer en säljare på tradera massor med mene moy produkter har hunnit köpa 2 denna månaden men fler till nästa älskar mm btw

2011-10-10 @ 23:11:36
Postat av: Sandra

Viktoria: Hej! Jag kollade precis in sidan men såg inte att revitilazing gel fanns med där. Fanns bara lotion för kroppen. Vet du om de är äkta och så? Ja mene&moy är jätte bra verkligen.

2011-10-10 @ 23:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0