Bra kräm för oljig hy

En bra kräm för oljig hy är igen ur mitt favorit hudvårdsmärke Dermalogica. Active moist är oljefri som en lotion. När man har oljig hy ska man inte använda feta krämer i ansiktet det är mer för den torra. Den här innehåller inga färgämnen eller parfym. Jag själv använder produkter för oren / fet hy så kommer rekomendera produkter som är mest anpassade till det eftersom att jag vet mest om det. Sen kommer jag så klart att rekomendera för både torr och känslig.

Denna oljefria mjukgörare absorberas fullständigt och skapar en osynlig barriär mot fuktförlust. Silkesaminosyror i kombination med extrakt av kardborre och gurka balanserar talgproduktion och fukthalt i huden.

• Förser huden med fukt utan att tillsätta någon olja.
• Jämnar ut och förbättrar hudstrukturen.
• Absorberas snabbt in i huden utan att ge någon synbar hinna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0