The only way is essex

Har tittat sönder på en skit bra serie som heter The only way is essex har sett båda 2 seasons nu och längtar efter den 3e haha. Nästan lite the hills stuk på det hela men detta är lite mer önderdrivet kan man väl säga. Utspelar sig i England så deras engelska stör ju mig haha och de överdriver så när de pratar. Men annars är serien bra!

Annars idag inte gjort så mycket varit på stan och en sväng till Nelly men hittade inget där tyvärr. Träningen blev det inget av för mamma lurade mig trodde att hon skulle cykla och då springer jag men blev itne så och senare blev det sent att åka till gymmet:( haha blev faktiskt riktigt ledsen för var helt taggad haha ni vet då man är mer taggad än vissa andra dagar! Men imorgon ska jag nog upp tidigt och dra med hunni till gymmet om han ska eller så tar jag bussen runt 13-14 då det fortfarande är så där skönt tomt på gymmet.
Får lite panik och fota kläderna jag shoppat för det har varit ganska mycket på sistone faktiskt 2 par skor ett till par är på väg , 3 klänningar många linnen gud vet inte ens själv längre. Sedan beställde jag idag från H&M ett par svarta jeansshorts och ett linne , och imorgon ska jag hämta hos babe det jag beställde på H&M innan idag. MYCKET !! blir förvirrad..
Nog med tjat imorgon blir det lite mer skönhets inlägg

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0