Make it rain

Hej !

Tänkte bara berätta att denna dag har varit seg! haha det enda vettiga jag har gjort är en springrunda ganska tidigt på dagen runt kl 13. Ganska skönt ändå för var jätte trött sen jobbet igår och kvällen så behövdes väl. Målat naglarna och peelat läpparna också lite så där nödvändiga grejer att göra. Glömde berätta att i Fredags så besökte jag nellys outlet. Eftersom jag bor i Borås så har vi ju nellys lager just här , varje sommar brukar de ha en outlet på Åhaga som är väldigt välbesökt! Fick en vip inbjudan att ta med en vän kvällen före själva öppningen, kom hem med några grejer faktiskt. Tänkte fota det imorgon och visa det för er. Blev ett par skor , två klänningar , 1 top och 1 pälsväst! Grymt va mitt på sommarn ;) haha.

Imorgon blir det antingen gymmet eller ut och springa sedan blir det nog en solning på det också.

Sov så gott kära ni !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0