Lång dag!

Äntligen hemma!

varit en lång dag först jobb 12-19 sedan hämtade pojken och hans sis upp mig och av hem till Borås för att äta och sen gå på bio. Vi såg fast 5 och den var bra , godbitar i filmen liksom varför skulle den inte vara bra haha. Nu är jag äntligen hemma ska softa lite till innan jag går och lägger mig. Varit full fart på jobbet Anna var med till 16 sen så stack hon så fick vara själv till 19. Alla vill ha hjälp och drar i en haha om det bara fanns två av mig va. Det var en sminkning idag , sminkade en tjej som skulle på sin systers bröllop , hon blev jätte fin. Ska kanske bli bättre på att ta kort på sminkingar jag gör på jobbet så att jag kan dela med mig här?

Senare under dagen kör vi på top 5 Foundations så missa inte!

                                                             Jag idag på väg hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0