Inköp

Hej !

Tänkte visa er några av mina inköp inom sminkområdet på sista tiden!

  YSL Teint parafit complexion enchancer ( En lätt foundation nästan som färgad dagkräm fast med skimmer i passar när man vill jämna ut lite i ansiktet bara)

 YSL läppglans (från deras sun kollektion med spf 10 nr 4) KICKS 

  Lancome tropiques minerale ( solpuder av mineraler i fast form , luktar underbart och färgen 02 känns perkfekt ) KICKS

  Tahiti olja från Yves Rocher till kroppen den här godbiten förlänger brännan , återfuktar ger huden glans och kan användas i håret som serum eller blandas med schampo för extra glans , multi produkt som säljer som smör , den här kan ses som en billigare variant av Nuxe oljan!!

Det var det jag har hunnit ta kort på ! Idag har jag handlat in mer kläder blev en kjol från cubus, tunik från Gina + örhängen , stickad tröja Gant från Jolina. Nu känner jag att jag får sluta slösa pengar haha! Vi hörs imorgon då jag blir ett år äldre! Kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0