I´m back

Heej kära ni!

har varit borta här ett tag och det var jag tvungen att vara. I höstas så gjorde jag nämligen en liten operation för jag hade fått en cysta i slutet av svanskotan. För ca en vecka sen började jag få ont igen och hela området svällde upp kunde inte ligga på rygg eller sitta trodde att det hade kommit tillbaks igen! Drack antibiotika och det sprack av sig själv nu mår jag bättre men går på omläggningar ocg rensar eftersom det fortf är ett litet hål. Man kan luras att det har växt igen efter operation för att dom skärde upp ca 6 cm djupt. Vi trodde ett tag att det växte igen men nu när doktorn kollade så hade bara det sköra tunna överhuden växt igen men egentligtn är det fortf ett litet hål ¨på ca en halv cm kvar. Man får vara jätte försiktigt att sköta hygienen så att det inte blir en infektion där.

Men nu mår jag bra kan sitta iaf kanske inte ligga på det helt men det funkar. Skriver imorgon igen så får ni ha en jätte bra midsommar allihopa!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0