Birthday?

Hej !

Imorgon fyller jag år? gud vad tiden går snabbt man blir inte yngre alltså haha. Blir middag ute med hunbum imorgon då jag fyller sedan till helgen blir det lite fest var för länge sedan faktiskt. Fick en tidig present av älskling blev en parfym från Viktor&rolf flowerbomb extreme som jag spanat in länge på kicks luktar underbart gott! Nu till helgen kör jag en reunion high life on my heels haha:P Tänkte köra på klänning och klackar ingen aning dock vilken klänning och klackar men beställde ett par från Nelly idag, ett par höga pumps med platå så hoppas att de hinner komma fram till fredag så att jag har mer att välja på!

Idag händer det inte så mycket drar ner till stan sedan till gymmet med hunni, ska visa imorgon lite nya hårprodukter jag har beställt också från Tigi bed head !

Hörs senare idag /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0