Beautycandy!

Hej!

Ville välkomna er till min blogg och ge er en kort presentation av mig själv och bloggen. Mitt namn är Sandra och jag är 20 år gammal, bor i Borås men jobbar i Göteborg på Åhlens Nordstan ( Make up Store). Är utbildad Make up artist och helt galen i allt som har med skönhet att göra. Därför kommer den här bloggen handla om just skönhet. Ska ge er sminktips , produkttips , recensioner och visa er mina sminkjobb ! Självklart kommer jag skriva om min vardag också här i Borås och vad som händer här. Har min familj här och pojkvän. Trivs jätte bra i Borås även om jag får pendla lite till Göteborg för att jobba men jobbar inte heltid där så det funkar.

Om ni vill veta något mer är det bara att fråga så svarar jag på allt. Nu har ni fått lite inblick i mitt liv så nu blir det sängen för mig för imorgon är det jobb som gäller :)
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0