Ny foundation

Tänkte skriva en liten recension av Diorskin forever foundation 020 light beige

-kostade 409 kr och flaskan är i borstad glad på 30 ml, känns lyxig!
-Den är väldigt flytande vattnig men blir sedan matt
-Känns inte som en mask som vissa andra!
-Täcknaden är jag fortfarande lite osäker på jag testade den idag första dagen med MUS dual pudret ovan och täcknaden blev bra! Men jag var ganska snabb med pudret så såg itne riktigt hur den täckte själv. jag tror att min everlasting från clarins är lite mer täckande men den är också hårdare på huden alltså känns mer.
- Det som jag blev ganska förvånad över är att den höll mig nästan helt matt under dagen. Visst blir jag lite oljig på näsan men inte överdrivet! Så det blev jag glad över.
-Färgen 020 light beige passar er med lite gul hudton , den är ljus beige och passade mig väldigt bra. Har läst att vissa har känt att färgen blir mörkae efter några timmar , men tror inte att jag har känt av det. Får väl se under tiden jag använder den mer och mer.

En jätte bra foundation som håller väldigt länge! Flyter inte bort med apf 25 också är den en höjdare. Täcknaden får jag fortfarande testa lite mer och kolla mer noga så återkommer jag med det. Här är en bild på mig med den på och ovanpå Dual foundation pudret från make up store. Återkommer med en bild på bara foundation på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0